Kategoria: blog

Jesteśmy Power Performance i chcemy podzielić się z Państwem wiedzą dotyczącą użytkowania oraz konserwacji samochodów.

Stage2 Ford Fiesta ST 1.6 turbo 183hp

Modyfikacja Stage2 Ford Fiesta ST 1.6 turbo 183hp. W pojeździe wykonaliśmy następujące modyfikacje:   Downpipe z hi flow CAT, Intercooler hi flow, Sportowy filtr powietrza, Hybrydowa turbosprężarka z customowym kolektorem, Strojenie by Power Performance. Po strojeniu Ford na hamowni wydmuchał 262hp i 367Tq Poniżej przedstawiamy wyniki dla tego egzemplarza Stage2 Ford Fiesta ST 1.6 turbo […]

Stage2 Ford Fusion 2.7EB 329hp

Modyfikacja Stage2 dla Ford Fusion 2.7EB 325hp. W pojeździe zastosowano następujące modyfikacje: kompletny układ wydechowy turbo back ze sportowymi katalizatorami, FMIC o zwiększonym przepływie, sportowy filtr powietrza, izolatory ciepła powietrza dolotowego, strojenie Stage2 od Power Performance, Po tuningu Ford odjechał mając pod maską 390hp i 589Nm. Poniżej przedstawiamy wyniki dla tego egzemplarza Stage2 dla Ford […]

Stage2 BMW M135i 320hp

Na nasz serwis do tuningu trafiło BMW M135i 320hp. W pojeździe wykonano następujące modyfikacje: — wydajniejszy intercooler — sportowy filtr powietrza — układ wydechowy „turboback” — chargepipe — modyfikacja oprogramowania ECU  ( dodatkowo V-max off oraz pop&bangs w trybie sport+) Film z popsami możecie zobaczyć tutaj: TUTAJ   Poniżej przedstawiamy wyniki dla tego konkretnego egzemplarza – […]

Stage2 VW Golf VII GTI 210hp – Chip tuning

 Stage2 VW Golf VII GTI 210hp. Modyfikacje: catless sportowy filtr powietrza modyfikacja oprogramowania ECU modyfikacja oprogramowania TCU Indywidualne strojenie wykonane przez doświadczony zespół Power Performance Legionowo jest bezpiecznym rozwiązaniem dla VW Golf VII GTI 210hp. Auto przed i po chip tuningu sprawdzane jest na hamowni, a wyniki przedstawione są na wykresach. Poniżej przedstawiamy wyniki dla […]