Stage1 (chiptuning) Toyota Avensis Wagon III 2.0 D-4d 143hp

Dzisiaj mieliśmy przyjemność modyfikować elektronicznie Toyota Avensis Wagon III 2.0 D-4d. Poliftowa wersja produkowana od 2015 do 2018 roku posiadająca jednostkę napędową zapożyczoną od BMW o mocy 143 koni mechanicznych dostępnych przy 3500 obr/min. i momencie obrotowym 320 niutonometrów dostępnym przy 2300 obr/min. Po modyfikacji oprogramowania japońskiego sterownika silnika marki Denso, ten popularny samochód uzyskał moc 183 koni mechanicznych dostępnych już przy 3500 obr/min. (seryjne 143 konie dostępne są już jest przy 2600 obr/min.) oraz 401 niutonometrów dostępnych przy 2200 obr/min. (seryjne 320 niutonometrów dostępne jest już przy 1700 obr/min.). Dzięki uzyskanym wynikom jednostka napędowa jest o wiele dynamiczniejsza, a ze względu na dostępność mocy i momentu obrotowego przy dużo mniejszej prędkości obrotowej silnika również o wiele oszczędniejsza.
Poniżej przedstawiamy zestawienie uzyskanych wyników dla tego konkretnego egzemplarza Stage1 (chiptuning) Toyota Avensis Wagon III 2.0 D-4d 143hp
Stage1 Toyota Avensis Wagon III 2.0 D-4d 143hp
seriatuningprzyrost
hp 143 183 +40
Nm320401+81
Zobacz wykres mocy i momentu obrotowego na FB